Hoofdsponsoren

Logo Rabobank

Rabobank is een bank  voor en door klanten. Wij zijn zowel een van de grootste financiële instellingen ter wereld als een van de meest betrokken instellingen op lokaal niveau. ons doel is om klanten hun ambitie te helpen realiseren. Daarbovenop willen wij significant bijdragen aan het welzijn en rijkdom van de Nederlandse bevolking en aan het creëren van een duurzame voedselvoorziening over de hele wereld.

Wij zijn op zoek naar mensen met de moed, die het durven om een verschil te maken in de samenleving. Dit vergt denkvermogen en slagvaardigheid. Daarom kijken wij niet alleen naar je CV maar ook naar je mentaliteit. We zijn benieuwd naar wie je bent, welke ideeën je hebt en hoe je die wil gaan realiseren. Beloof jij je talent te gebruiken voor een betere wereld? Dan willen wij samen met jou aan de toekomst bouwen. Je eigen toekomst, die van de bank en die van onze klanten. Heb jij wat er nodig is? Voor meer informatie kan je klikken op de knop hieronder.

Logo VVA Automatisering

VVA-informatisering is een onafhankelijk automatiseringsbureau. Ze gaan samen met woningcorporaties en zorginstellingen op weg door een digitale transitie. Dit doen zij met de inzet van een team van enthousiaste professionals, experts op het gebied van organisatie en IT.

In dit avontuur willen we zoveel mogelijk werken met de ervaringen van de studenten. Studenten aanmoedigen met een zeer enthousiaste energie en een frisse, onbevooroordeelde inbreng in de projecten. Om deze reden is het een ideale plek voor studenten om zich veilig te voelen, om zich op persoonlijk en professioneel vlak te kunnen ontwikkelen. Hiertoe spelen zij de rol van een studentadviseur die is opgericht. Wat deze rol inhoudt, lees je op hun website door op onderstaande link te klikken.

Meer weten over wat wij uw bedrijf kunnen bieden?

Logo Studentflex
Logo High Potential Academy
  • Studentflex
  • High Potential Academy

Op zoek naar een uitdagende bijbaan? Vind een baan die aansluit bij jouw wensen en behoeften. Samen zorgen wij ervoor dat jij de beste versie van jezelf wordt!

Studentflex is een uitzendbureau dat op zoek is naar duurzame verbinding. Wij zijn een bureau dat echt gelooft in de kracht van onze talenten, jij. De lange termijn is alleen mogelijk als je oprecht in elkaar geïnteresseerd bent. We leren je daarom eerst goed kennen. Wie ben jij, wat zou je willen doen en waar ben je goed in?

We hebben geen eindeloze lijsten met vacatures en presenteren onze klanten ook geen lange lijsten met cv's. We praten, onderzoeken, analyseren en dan bemiddelen we. Dat is waar we anders zijn dan de rest.

Schrijf je in op onze website en ga aan de slag met jouw persoonlijke ontwikkeling! Krijg toegang tot ons netwerk van innovatieve klanten in / rond Amsterdam, Utrecht en Rotterdam zoals Uber, Adyen, Ciphix, Slimmer.AI, New10 en nog veel meer!

Meer weten? Klik op deze link voor meer informatie!

Ben jij ambitieus, ga jij binnenkort afstuderen en/of starten met je master? En lijkt het jou tof om eens kritisch te kijken naar jouw carriere(start)? Vind in High Potential Academy jouw sparringpartner. Aan de hand van een talentontwikkelingstraject zorgen wij ervoor dat je goed voorbereid de arbeidsmarkt op gaat.

Wij geloven dat als je een duidelijk beeld krijgt van wat jou drijft, wat jou energie geeft en wat jij het belangrijkste vindt, je het beste uit jezelf haalt. Ons doel is dan ook het vinden van de baan die het beste bij jouw carrière(start) past.

Met een tijdsinvestering van 25 uur, verdeeld over bijvoorbeeld je master, krijg je:

• 3 een-op-een carrière coaching sessies
  • 3 workshops met mede-Potentials
  • 1 meeting met onze recruiter

Daarnaast krijg je toegang tot:

• Events met elke keer weer inspirerende sprekers
  • Ons Alumni netwerk
  • Netwerk van partners voor deel- en fulltime banen

Meer weten over het traject & bijvoorbeeld de kosten hiervan? Klik op deze link voor meer informatie.

High Potential Academy is een zusterorganisatie van Studentflex.

Bedrijfs-gerelateerde partners

Universiteits-gerelateerde partners