Nexus' main partners

Logo Rabobank

Rabobank is a bank for and by customers. We are one of the largest financial institutions in the world and at the same time very involved at the local level. Our goal is to help customers realize their ambitions. In addition, we want to make a substantial contribution to the welfare and prosperity of the Netherlands and to the sustainable nourishment of the world.

​We are looking for people with courage, because you have to dare to make a difference in society. That requires thinking and decisiveness. That is why we look beyond your CV, with us it is mainly about your mentality. We are curious who you are, what ideas you have and how you want to realize them. Do you promise to use your talent for a better world? Then we want to build the future together with you. Your own, the bank’s and our clients’. Do you have what it takes? For more information, click the button below!

Logo VVA Automatisering

VVA-informatisering is an independent computerization agency. They join housing corporations and health care institutions on their journey through a digital transition. They accomplish this with the efforts of a team of enthousiastic professionals, who are experts in the domain of organisation and IT.

In this adventure, and they want as much as possible with the students ‘ experience. Encouraging students INVOLVES with a very enthusiastic energy and a fresh open-minded input into the projects. For this reason, it is an ideal place for students to feel safe, to be able to develop on a personal and professional level. To this end, they play the role of a student consultant has been created. What this role entails, you can read it on their website by clicking the link below.

Want to know what we can offer for your company?

Logo Studentflex
Logo High Potential Academy
  • Studentflex
  • High Potential Academy

Op zoek naar een uitdagende bijbaan? Vind een baan die aansluit bij jouw wensen en behoeften. Samen zorgen wij ervoor dat jij de beste versie van jezelf wordt!

Studentflex is een uitzendbureau dat op zoek is naar duurzame verbinding. Wij zijn een bureau dat echt gelooft in de kracht van onze talenten, jij. De lange termijn is alleen mogelijk als je oprecht in elkaar geïnteresseerd bent. We leren je daarom eerst goed kennen. Wie ben jij, wat zou je willen doen en waar ben je goed in?

We hebben geen eindeloze lijsten met vacatures en presenteren onze klanten ook geen lange lijsten met cv's. We praten, onderzoeken, analyseren en dan bemiddelen we. Dat is waar we anders zijn dan de rest.

Schrijf je in op onze website en ga aan de slag met jouw persoonlijke ontwikkeling! Krijg toegang tot ons netwerk van innovatieve klanten in / rond Amsterdam, Utrecht en Rotterdam zoals Uber, Adyen, Ciphix, Slimmer.AI, New10 en nog veel meer!

Meer weten? Klik op deze link voor meer informatie!

Ben jij ambitieus, ga jij binnenkort afstuderen en/of starten met je master? En lijkt het jou tof om eens kritisch te kijken naar jouw carriere(start)? Vind in High Potential Academy jouw sparringpartner. Aan de hand van een talentontwikkelingstraject zorgen wij ervoor dat je goed voorbereid de arbeidsmarkt op gaat.

Wij geloven dat als je een duidelijk beeld krijgt van wat jou drijft, wat jou energie geeft en wat jij het belangrijkste vindt, je het beste uit jezelf haalt. Ons doel is dan ook het vinden van de baan die het beste bij jouw carrière(start) past.

Met een tijdsinvestering van 25 uur, verdeeld over bijvoorbeeld je master, krijg je:

• 3 een-op-een carrière coaching sessies
  • 3 workshops met mede-Potentials
  • 1 meeting met onze recruiter

Daarnaast krijg je toegang tot:

• Events met elke keer weer inspirerende sprekers
  • Ons Alumni netwerk
  • Netwerk van partners voor deel- en fulltime banen

Meer weten over het traject & bijvoorbeeld de kosten hiervan? Klik op deze link voor meer informatie.

High Potential Academy is een zusterorganisatie van Studentflex.

Business-related partners

University-related partners